- Araştırma Alanları: Bağış Davranışı, Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Pazarlama Teorisi, Pazarlama Ahlakı, Araştırma Yöntemleri, Eleştirel Pazarlama Çalışmaları
- E-Posta:
- Dahili Telefon: 1760
- Kişisel Web Alanı: http://iibf.ogu.edu.tr/Akademisyen.aspx?ID=67
- Ana Bilim Dalı: Üretim Yönetimi ve Pazarlama
- Ofis: B4-11
- Detaylı Bilgi İçin: Tıklayınız
- Araştırma Alanları: Bağış Davranışı, Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama, Pazarlama İletişimi, Pazarlama Teorisi, Pazarlama Ahlakı, Araştırma Yöntemleri, Eleştirel Pazarlama Çalışmaları.
- E-Posta: matiltay@ogu.edu.tr
- Dahili Telefon: 1760
- Kişisel Web Alanı:
- Ana Bilim Dalı: Üretim Yönetimi ve Pazarlama
- Ofis: B4-6
- Özgeçmiş: YÖK Akademik Sayfası
İletişim
Adres: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü, Meşelik Yerleşkesi, 26480, Eskişehir
E-posta:
Telefon: +90 222 239 37 50 / 1760
Bölüm: İşletme
Çalışma Alanı: Pazarlama
Eğitim
Derece |
Bölüm/Program |
Üniversite |
Yıl |
Lisans |
Çalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileri (Yandal) |
Anadolu Üniversitesi |
2005 |
Lisans |
İletişim |
Anadolu Üniversitesi |
2005 |
Y. Lisans |
İletişim |
Anadolu Üniversitesi |
2009 |
Y. Lisans |
İşletme (Pazarlama) |
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi |
2010 |
Doktora |
İşletme (Pazarlama) |
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi |
2014 |
Doktora Araştırma |
İşletme (Pazarlama) |
The University of Texas Rio Grande Valley Robert C. Vackar College of Business & Entrepreneurship |
2012-2013 |
Doktora Sonrası |
Lilly Family School of Philanthropy |
Indiana University |
2016-2017 |
Görevler
Görev Unvanı |
Görev Yeri |
Yıl |
Ar. Gör. |
Eskişehir Osmangazi Üniveristesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yön. ve Paz. ABD |
2007 - 2014 |
Dr. Öğr. Üy. |
Eskişehir Osmangazi Üniveristesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yön. ve Paz. ABD |
2015 - 2018 |
Doç. Dr. |
Eskişehir Osmangazi Üniveristesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü, Üretim Yön. ve Paz. ABD |
2018 - |
Araştırma Alanları
Bağış Davranışı, Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama, Kurumsal Hayırseverlik, Pazarlama İletişimi, Pazarlama Teorisi, Pazarlama Ahlakı, Araştırma Yöntemleri, Dijital Pazarlama, Eleştirel Pazarlama Çalışmaları.
Yayınlar
Uluslararası Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
- Tiltay, M. A. ve M. S. İşlek (2019), “Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organisations: An Exploratory Study from Turkey", International Review on Public and Nonprofit Marketing, Doi: 10.1007/s12208-019-00234-2.
- Tiltay, M. A. ve Ö. Torlak (2019), “Similarities and Differences of Motivations of Giving Time and Money: Giving to Individuals Versus Humanitarian Organizations in an Emerging Market”, International Journal of Nonprofit Voluntary Sector Marketing, Doi: https://doi.org/10.1002/nvsm.1649.
- Tiltay, M. A. ve R. Şen (2019), “Tüketici Davranışı Teorisi Alan Kimliğinin Oluşumuna Yönelik Bir Değerlendirme: Mevcut Durum ve Eğilimler”, Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 5 (1), 69-122.
- Torlak, Ö., M. Özmen, M. A. Tiltay, U. Ay ve M.S. İşlek (2018), "Ritual as Assemblage: Feast of Sacrifice Experiences of Turkish Consumers", Journal of Islamic Marketing, Doi: https://doi.org/10.1108/JIMA-05-2018-0091.
- Dogan, V. and M. A. Tiltay (2017), "Caring About Other People’s Religiosity Levels or Not: How Relative Degree of Religiosity and Self-construal Shape Donation Intention", Current Psychology, Doi: 10.1007/s12144-017-9739-9.
- Koyuncu, D. T. ve M. A. Tiltay (2017), "Tanzimat Sonrası Osmanlı Toplumunun Tüketim Kalıplarında Meydana Gelen Değişimin Dönemin Romanları Bağlamında Değerlendirilmesi", Uluslararası Yönetim, Eğitim ve Ekonomik Perspektifler Dergisi, 5(2), 1-19.
- Keskin, U. ve M. A. Tiltay (2017), "Türkçe Yazında Diğerkamlık (Özgecilik) Yaklaşımı ve Yönetim Düşüncesine Yansımaları", Türk ve İslam Dünyası Sosyal Araştırmalar Dergisi, 4(10), 270-287.
- Tiltay, M. A. ve B. Y. Özkara (2017), "Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü", Business Management Studies: An International Journal, 5(1), 95-114.
- Torlak, Ö., M. A. Tiltay, M. S. İşlek, U. Ay (2017), "Türkiye’de Kâr Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999 – 2015): Merkez-Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum ve Yönelimler", Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 170-188.
- Büyük, K., M. S. İşlek, M. N. Çakmak ve M. A. Tiltay (2016), "Yöneticilerin ve Çalışanların Bakış Açısıyla Sivil Toplum Kuruluşlarında Gönüllülerin Motivasyonları", Cumhuriyet Üniversitesi İİBF Dergisi, 16(1), 303, 323.
- Tiltay, M. A. ve Ö. Torlak (2015), “Bir Tüketici Davranışı Olarak Bireysel Bağış: Gönüllü Hizmet Sağlayanlar Üzerinde Bir Odak Grup Çalışması”, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi İİBF Dergisi, 10(1), 7-30.
- Torlak, Ö., B. Y. Özkara, M. A. Tiltay, H. Cengiz ve M. F. Dulger (2014), “The Effect of Electronic Word of Mouth on Brand Image and Purchase Intention: An Application Concerning Cell Phone Brands for Youth Consumers in Turkey”, Journal of Marketing Development and Competitiveness, 8(2), 61-68.
- Torlak, Ö., M. A. Tiltay, B. Y. Özkara ve V. Doğan (2014), “The Perception of Institutionalisation of Ethics and Quality of Work-Life: The Perspective of Turkish Managers”, Social Business, 4(2), 169-180.
- Torlak, Ö., M. A. Tiltay, V. Doğan ve B. Y. Özkara (2013), “The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudes towards Religious Brand Names: A Study on Youth Consumers”, İşletme Araştırmaları Dergisi, 5(3), 37-46.
- Tiltay, M. A. ve Ö. Torlak (2011), “Materyalist Eğilim, Dini Değerler, Marka Bağlılığı ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler”, İş Ahlakı Dergisi, 4(7), 93-130.
Ulusal Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
- Tiltay, M. A. ve Ö. Torlak (2015), “Yardım Kurumlarına Bağışın Sosyal Yönü: Özgeci ve Bencil Bağış Motivasyonlarının Gizli Bağış Üzerindeki Etkisi", Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi, 1(1), 23-39.
- Erdoğan, B. Z., M. A. Tiltay ve H. S. Kimzan (2011), “Pazarlama Teorisi’nin Felsefi Temelleri: Değişim mi, İlişki mi?” Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 3(1), 1-27.
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında (Proceedings) Basılan Bildiriler
- Tiltay, M. A. ve M. Ece, "Kar Amaçsız Örgütlerde Müşteri Odaklılığın Web Sayfaları Bağlamında Değerlendirilmesi", 10. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, 1-3 Kasım, 2019, Bandırma, Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M.A. Tiltay, “The Social Side of Giving to Charities: The Effect of Altruistic and Egoistic Motivations on Anonymous Giving”, Social Business@Anadolu International Conference, June 10-13, 61 - 65, 2015, Eskisehir-Turkey.
- Tiltay, M. A., “Pozitivist Paradigmadan Eleştirel Pazarlama Çabalarına Doğru Pazarlama Bilgisindeki Dönüşüm”, 11. Uluslararası Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 27-30 Kasım 2013, 717-727, Valletta-Malta.
- Torlak, Ö., M. A Tiltay, V. Doğan ve B. Y. Özkara, “The Perception of Institutionalization of Ethics and Quality of Work Life”, Social Business@Anadolu International Conference, May 30-31, 2013, 71-75, Eskişehir-Turkey.
- Torlak, Ö., ve M. A Tiltay, “The Effects of Voters’ Material Values, Religious Commitment and Ethical Perceptions on Leader Discourse and Advertising Perceived Believability in Political Marketing”, 7th International Political Marketing Conference, September 18-20, 2013, 7-8, Stockholm, Sweden.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, “The Impact of Credit Card Use, Being a Market Maven and Materialism on Compulsive Buying”, 21th World Business Congress, July 4-8, 2012, 448-452, Helsinki, Finland.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, “Arınma ya da Ahlakileştirme Bağlamında Kurumsal Sosyal Sorumluluk: İşletmelerin Web Sitelerindeki Kurumsal Sosyal Sorumluluk Söylemlerine İlişkin Bir Değerlendirme”, Uluslararası İş Ahlakı ve Kurumsal Sosyal Sorumluluk Sempozyumu, 13-14 Nisan, 2012, 55-56, İstanbul, Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, “Dini Bağlılık ve Materyalizmin Gösterişçi Bağış Davranışı Üzerindeki Rolü”, 7. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, 3-5 Aralık, 2010, 6-13, Çanakkale, Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, "Bilgi Toplumunda Pazarlama Bilgisinin Dönüşümü ve Eleştirel Pazarlamanın Pazarlama Bilgisine Yansımaları", 7. Uluslararası Bilgi Ekonomi ve Yönetim Kongresi, 30-31 Ekim-1 Kasım, 2009, 923-933, Yalova, Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, "Sivil Toplum Kuruluşlarına Bağış Yapmada Gösterişçi Davranışın Rolü", 6. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, 23-25 Ekim 2009, 211-215, Çanakkale, Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, “Sivil Toplum Kuruluşlarında Örgütsel Öğrenme ve Pazar (Vatandaş) Odaklılık Arasındaki İlişkiler”, 5. Uluslararası Sivil Toplum Kuruluşları Kongresi, 24-26 Ekim 2008, 793-798, Çanakkale, Türkiye.
Uluslararası Bilimsel Toplantılarda Poster Olarak Sunulan Bildiriler
- Tiltay, M. A. ve M.S. İşlek, “Volunteer Management of Local and National Nonprofit Organizations: An Exploratory Study From Turkey” 45th Annual ARNOVA Conference, November 17-19, 2016, Washington D.C. – USA.
- Torlak, Ö., M. A. Tiltay, V. Doğan ve B. Y. Özkara, “The Effect of Brand Image and Religious Orientation on the Attitudes towards Religious Brand Names", 42nd EMAC Conference, June 4-7, 2013, 478, İstanbul, Turkey.
- Torlak, Ö., M. Özmen, M. A. Tiltay, U. Ay ve M.S. İşlek (2017), "Assembling the Ritual: Consumer Experiences in a Diverse Network", in NA - Advances in Consumer Research Volume 45, eds. Ayelet Gneezy, Vladas Griskevicius, and Patti Williams, Duluth, MN : Association for Consumer Research, Pages: 1062-1062.
Ulusal Bilimsel Toplantılarda Sunulan ve Bildiri Kitabında Basılan Bildiriler
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, “Türkiye’de Bağış Süreci Nasıl İşliyor? Bireysel Bağışlar Bağlamında Bir Model Önerisi”, PPAD Pazarlama Kongresi, 1-4 Mayıs 2019, 416-420, Kuşadası-Türkiye.
- Tiltay, M. A., M. Öz ve M. E. Tepe, “Stratejik Bir Pazarlama Aracı Olarak Kurumsal Sosyal Sorumluluk Uygulamaları: Türkiye’de Mevcut Durum ve Eğilimler”, PPAD Pazarlama Kongresi, 1-4 Mayıs 2019, 364-370, Kuşadası-Türkiye.
- Torlak, Ö., M. Özmen, M.S. İşlek, U. Ay ve M. A. Tiltay, "Ritüele Katılımdaki Rollere Göre Tüketici Tipolojileri", 23. Pazarlama Kongresi, 27-29 Haziran 2018, 805-811, Kocaeli-Türkiye.
- Torlak, Ö., M. Özmen, M. A. Tiltay, U. Ay ve M.S. İşlek, "Dini Bir Ritüel Olarak Kurban Bayramı: Türkiye Baglamında Tüketici Deneyimleri", 22. Pazarlama Kongresi, 28-30 Eylül 2017, 877-882, Trabzon-Türkiye.
- Torlak, Ö., M. A. Tiltay, M.S. İşlek ve U. Ay, “Türkiye’de Kar Amaçsız Örgütlerde Pazarlama Çalışmaları (1999-2015): Merkez-Çevre İlişkisi Bağlamında Mevcut Durum ve Yönelimler”, 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, 06-08 Ekim 2016, 939-945, Kütahya-Türkiye.
- Özkara B.Y. ve M. A. Tiltay, “Bağış Amaçlı Online Ürün Satın Alma: Bağış Motivasyonları ve Online Satın Alma Unsurlarının Satın Alma Niyeti Üzerindeki Rolü”, 21. Uluslararası Pazarlama Kongresi, 06-08 Ekim 2016, 633-646, Kütahya-Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, “Bir Tüketici Davranışı Olarak Gönüllü Hizmet Sağlama: Bağış Motivasyonlarının Yardım Kurumlarında Gönüllü Hizmet Sağlama Tutumu Üzerindeki Etkisi”, 20. Ulusal Pazarlama Kongresi, 10-13 Haziran, 2015, 377-386, Eskişehir-Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, “Kar amaçsız Örgütlerde Kurumsal İtibar Yönetimi ve Ölçümü”, 17. Ulusal Pazarlama Kongresi, 18-21 Ekim, 2012, 247-260, Burhaniye, Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, “Anlık Satınalma Ölçeklerinin Türk Tüketicisi İçin Uyarlanmasına Yönelik Bir Deneme”, 15. Ulusal Pazarlama Kongresi, 26-29 Ekim, 2010, 406-423, İzmir Türkiye.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay, "Materyalist Eğilim, Dini Değerler ve Tüketici Ahlakı Arasındaki İlişkiler", 14. Ulusal Pazarlama Kongresi", 14-17 Ekim 2009, 61-77, Yozgat, Türkiye.
- Tiltay, M. A., "İnsan Kaynakları Geliştirmede Web Tabanlı Eğitim Uygulamaları: Banka ve Sigorta Sektörlerinde Bir Değerlendirme", 17. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi, 21-23 Mayıs, 2009, 222-229, Eskişehir, Türkiye, 2009.
Kitap
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay (2017), Pazarlama Ahlakı, İstanbul: Beta Yayınları.
- Tiltay, M. A. (2017), Web Tasarımı Satış ve Pazarlama (Editör), Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları.
Kitap Bölümü
- Tiltay, M. A. (2019), “Sosyal Sorumluluk ve İş Ahlakı”, (Ed: B.Z. Erdoğan ve D. Paşaoğlu Baş), İşletme İlkeleri, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, s. 87-100.
- Erdoğan, B.Z. ve M. A. Tiltay (2018), "Pazarlama Biliminin Evrimi", (Ed: B.Z. Erdoğan), Bilim Olarak Pazarlama, İstanbul: Beta Yayınları, s. 21-44.
- Tiltay, M. A. (2016), “Hizmetlerin Pazarlanmasında Pazar Bölümleme ve Hedef Pazar Seçimi”, (Ed: Ö. Torlak), Hizmet Pazarlaması, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, s. 22-39.
- Tiltay, M. A. (2016), “Uluslararası Satış Gücü”, (Ed: E. Eroğlu Hall), Uluslararası Satış Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, s. 2-23.
- Sevim, N. ve Tiltay, M. A. (2016), “Kültür ve Satış”, (Ed: E. Eroğlu Hall), Uluslararası Satış Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, s. 24-38.
- Tiltay, M. A. (2016), “Uluslararası Satış Süreci ve Kişisel Satış”, (Ed: E. Eroğlu Hall), Uluslararası Satış Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, s. 66-86.
- Tiltay, M. A. ve M.S. İşlek (2016), “Sözsüz İletişim”, (Ed: K. Büyük), Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, s. 24-49.
- Tiltay, M. A. ve M.S. İşlek (2016), “İş Yaşamında İknanın Gücü”, (Ed: K. Büyük), Profesyonel Yaşamda İmaj ve İtibar Yönetimi, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, s. 88-107.
- Tiltay, M. A. (2012), “Stratejik Yönetim ve Örgüt” (Ed: D. Taşcı ve C. Ulukan), Stratejik Yönetim 1, Eskişehir: Anadolu Üniversitesi Yayınları, s. 106-121.
Kitap Eleştirisi
- Tiltay M. A. (2019), "Maddi Kültürü Anlamak", Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, 11(1), 177-181.
- Tiltay, M. A. (2016), “Tüketim: Bireysel Eylemin Toplumsal Dönüşümü (Ömer Torlak, İstanbul: İnkılab Yayınları, 2. Baskı)”, Sosyoloji Konferansları Dergisi, 54, 361-364.
Diğer Yayınlar
- Tiltay M. A. (2019), "Dijital Çağda Pazarlama Stratejisini Kurgulamak", EOSB Dergi, 1(3), 52-55.
- Torlak, Ö. ve M. A. Tiltay (2011), “Materyalizm ve Dini Değerler Bağlamında Tüketici Ahlakı”, İGİAD Bülten, 8(25), 29-31.
Verilen Dersler
- Lisans: Pazarlama İlkeleri, Pazarlama Yönetimi, Pazarlama İletişimi, Pazarlama Araştırması, Araştırma Yöntemleri, Dijital Pazarlama, Uluslararası Pazarlama, Yenilik Yönetimi
- Yüksek Lisans: Bütünleşik Pazarlama İletişimi, Satış Yönetimi, İlişkisel Pazarlama, Sosyal Pazarlama, Marka Yönetimi
- Doktora: Tüketici Davranışları Teorisi, Strateji ve Pazarlama, Nitel Araştırma Yöntemleri, Pazarlama Tarihi
Profesyonel Deneyim
- 2005 – 2007: Basın ve Halkla İlişkiler Uzmanı, Eskişehir Sanayi Odası
Proje Görevleri
- 2015 - 2017: Dış Uzman, "Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Eğitim ve Araştırma Merkezi’nin Kurumsal Kapasitesinin Güçlendirilmesi" (AB Projesi), http://casgemproject.com/
- 2017: Dış Uzman, "Akyurt Anadolu İmam Hatip Lisesindeki Öğrencilerin Motivasyon Kaybı Nedenleri ve Çözüm Önerileri Projesi", T.C. Milli Eğitim Bakanlığı Din Öğretimi Genel Müdürlüğü
Editörlük, Yayın ve Düzenleme Kurulu Üyeliği
- 2019 - : Journal of Customer Behavior Dergisi Yayın Kurulu Üyesi, https://www.westburn-publishers.com/journals/customer-behaviour/
- 2014 - : Editör Yardımcısı, Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi, http://betadergi.com/ttad/
- 2009: 17. Ulusal Yönetim ve Organizasyon Kongresi Yürütme Kurulu Üyesi, 21-23 Mayıs 2009, Eskişehir
Fakülte ve Üniversite Görevleri
- 2019 - : ESOGÜ Eskişehir Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü
- 2019 - : ETTOM Danışma Kurulu Üyeliği
- 2019 - : ESOGÜ Sosyal Bilimler Dergisi Yayın Kurulu Üyesi
- 2019 - : ESOGÜ TÖMER Yönetim Kurulu Üyesi
- 2015 – 2016: İşletme Bölümü Erasmus Koordinatörü
- 2010 – 2014: ESOGÜ İİBF Kariyer Merkezi Koordinatörü
- 2009 - 2015: ESOGÜ İİBF Kariyer Merkezi Danışmanı
- 2008 – 2012: ESOGÜ İİBF Dergisi Sekreteryası
Hakemlikler
- Current Psychology
- Journal of Islamic Marketing
- Journal of Customer Behaviour
- Annals of Public and Cooperative Economics
- Business & Management Studies: An International Journal
- Ekonomi İşletme Siyaset ve Uluslararası İlişkileri Dergisi
- İş Ahlakı Dergisi
- ODTÜ Gelişme Dergisi
- Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi
- Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi
- Çankırı Karatekin İİBF Dergisi
- Atatürk Üniversitesi İİBF Dergisi
- Optimum Dergisi
- Turkish Journal of Marketing
- Avrasya İncelemeleri Dergisi
Bilimsel Kuruluşlara Üyelikler
- Association for Research on Nonprofit Organizations and Voluntary Action (ARNOVA)
- Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği (Yönetim Kurulu Üyesi)
Ödüller ve Başarı Bursları
- İletişim Bilimleri Fakültesi Bölüm Üçüncülüğü Ödülü
- Avusturya Klagenfurt Üniversitesi Erasmus Programı Değişim Öğrencisi
- Yükseköğretim Kurumu Doktora Araştırma Bursu
- TÜBİTAK Doktora Sonrası Araştırma Bursu
Bireysel Yetenekler
- PASW Statistics (SPSS), SPSS Amos, Atlas.ti